Vimmerby

Imorgon åker jag istället. För att det går så konstiga tider idag.
Sitter på Freesun i Karlstad,
En vän ringde nyss och sa att bondeville hade skrivit om mig i sin blogg!
Förstår inte hur bögen orkar, Fattar han att jag aldrig har brytt mig om denna människa.
Finns mycket jag kan säga om han, Som bara kan ploppa ut ur munnen men jag känner inte han så ska inte bry mig.

ALEX om Livet är ett mirakel:
du borde nog gå in o läsa vad bondeville skriver om dig på sin blogg!!!

BONDEWILLE-
en bittrare person får man leta efter! visste du att han betalade inte en krona i hyra hemma hos federly. åt hans mat o drack hans sprit. federly var tvungen att gömma sin post för att inte ville skulle stjäla inbjudningar till fester.
när han bodde hos radio rix roger så var det samma sak där, men där använde han deras kläder oxå... idioten lät sig fotograferas på mingelbilder o roger såg det.
ville ringer också fortfarande till skvallertidningarna o försöker sälja in sig.sen spred han så mycket rykten om bondepeter att han blev stämd. alltså. ville är riktigt sjuk i huvudet!!! o det nekar han ju inte till eftersom han har visat på sin blogg alla medeciner han knaprar...

Wille det jag tycker är att ring mig så reder vi ut allt så slipper du slösa all din tid på att blogga om mig

Du känner inte mig och kommer aldrig att göra!
Att gå på folk som är runt mig och mitt band är ju bara barnsligt!
Vill du ha uppmärksamhet igenom att skapa ett blogg bråk som inte kommer vara till nån nytta? Tror du att dom kommer filma "Bonde går på ullared" program?
Allt du säger om mig FJOLLA/STÖRD/FUL/OPERERAD/TJOCK
DU FÅR TYCKA PRECIS VAD DU VILL bara du mår bra av det!
MEN SNYGGING DU KOMMER INTE LÅNGT. DIN TID ÄR ÖVER ;) Och mitt mål i livet är att ha kul.
Jag bryr väll mig inte om om jag är känd eller inte
SÅ NU HAR ALLA SOM SKRIVIT TILL MIG OM VAD HAN SKRIVER FÅTT SE VAD JAG TYCKER
Så orka

Kommentarer
Postat av: En som vet

Ja där satt den hela sanningen underbart att se att andra har upptäckt denna inkompenenta människa som inte har ett rätt..Man blir bara rädd om man skulle läsa det.vilken avdelning ligger han på.

Hoppas dom har många vårdare som kan ta han om hans missbruk o försöka göra en lobotomi så att nått funkar.

Han har inget utseende man skäms när man ser han o att han kan titta sig själv i spegeln är offatbart.

Sedan skriva massa lögner om folk han inte vet ett skit om .Jag älskar när jag ser att sanningen ändå finns o det är nog många med mig som instämmer .Han är så sjuk så det finns inte ord för det.Men ödsla inte dina vackra fingra på att skriva mera om han för han är inte värd ett skit .Bara allt för att han vill bli känd hahahahah ett stort skämt jag skulle ha stoppat tillbaka om jag hade fått en sån son.det skulle nog många göra.Du har allt du är vacker,smart.underbar o en stor artist som ingen kan trycka ner .Jag som utomstånde lider bara när man ser en sån hemsk person men det är tur att jag är snabb än, för att möta denna äckliga typ är nog ingen som vill .kanke om dom får betalt inte annars lycka nu till o jag vet att du kommer att gå långt du har så många bakom dig

2010-02-01 @ 23:53:51
Postat av: Wille

Hej Mattiaz!



Det är någon som utger sig för att vara du i min blogg - det var den personens kommentar som jag svarade på. Jag har redan ändrat innehållet i mitt inlägg och framfört en ursäkt.



Ha det bra och lycka till med ditt artisteri.



//Wille



http://willesvarld.blogg.se

2010-02-02 @ 09:07:12
URL: http://willesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0