Livet är ett mirakel

Vaknade precis underbart mysigt att få sova ut,
Saknar tjejerna i "Glambabe"

Har så underbart roligt nu när vi är på turnén
Massa roliga saker händer och mycket roligt folk vi träffar!!
Vimmerby blir det idag! Karlstad så känns det konstigt att åka hem till lilla staden
Ska fixa med alla mina kläder och se vad jag har,
Man kommer ju inte ihåg allt man har hahah ;)
Hoppas ni läsare mår bra? själv så känner jag mig bara glad över alla underbara killar och tjejer man träffar!
NI ÄR SÅ UNDERBARA! Killarna som inte är homofober -Fan vad jag älskar er ni gör mig glad ;)
Träffade en as snäll kille som hade en bror som var "Gay" i UDDEVALLA ;) Vilken man ska jag säga er!
Glambabe Vi trivs att uppträda med en publik som kommer och röjer och bara har det kul
Nu ska jag packa lite för att sedan resa vidare
kommer bli jobbigt att åka så långt:P ahah
PUSS FRÅN ERAN Mattiaz

Kommentarer
Postat av: alex

du borde nog gå in o läsa vad bondeville skriver om dig på sin blogg!!!



en bittrare person får man leta efter! visste du att han betalade inte en krona i hyra hemma hos federly. åt hans mat o drack hans sprit. federly var tvungen att gömma sin post för att inte ville skulle stjäla inbjudningar till fester.

när han bodde hos radio rix roger så var det samma sak där, men där använde han deras kläder oxå... idioten lät sig fotograferas på mingelbilder o roger såg det.

ville ringer också fortfarande till skvallertidningarna o försöker sälja in sig.sen spred han så mycket rykten om bondepeter att han blev stämd. alltså. ville är riktigt sjuk i huvudet!!! o det nekar han ju inte till eftersom han har visat på sin blogg alla medeciner han knaprar...

2010-02-01 @ 15:01:28
Postat av: Leffe!

Ha ha, på tal om Wille! Han hade mage att anklaga Min kompis Mats Pelli för misshandel, men för Några veckor sedan så var det dags igen. Wille var på Sturecompagniet o suktade efter en hetrokille. Efter ett antal drinkar så stövlar han fram till hetrokillen o Raggar järnet. killen ber honom att gå, men då grabbar Willekillen tag om kuken på hetrot o PANG!!!! Wille blodig på golvet. Tror du polisen brydde sig? nej!



Sen ska han ha anklagat en till kille för misshandel, men det avskrevs också. summa sumarum, WILLE VON SYDOW är helt sjuk i huvudet!!

2010-02-01 @ 17:19:34
Postat av: Mathias

Du är underbar du med Mattiaz :D otroligt trevlig

2010-02-01 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0