Trött men allt går bra allafall!

Nu har jag kommit fram, Är ganska trött och har fortfarande ont i halsen!
Skönt att åka bort lite, Tog en fika med Annsofie innan jag åkte tror ni inte att jag tappade bort min biljett,



HAHAHH SÅÅÅÅ TYPIST MIG OCH NÄR JAG KOM IN I BUTIKEN DÄR JA SLARVAT BORT DEN SÅ Visste dom redan att det var jag, Men sånt är livet! Inget att bli röd i ansiktet för-


Men nu ligger jag i sängen och det måste bli en tidig kväll för mig om jag ska orka med allt jag ska göra!
Kommer bli kul till helgen, Är laddad som bara den, Nu ska jag kolla runt på internet, Och vet ni jag läser typ aldrig en blogg hahahah men kul att så många läser min massa pussar!

Får kanske ha en frågestund snart igen innan ni får se eran överaskning
pusss pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0