Sanningen om Media



Det är frågan,Innan jag kom in i "Branchen" Så visste jag inte baksidan på allt!
Man måste ha dom rätta kontakterna, Och en bra plan för att lyckas, Innan bloggar fanns -Hur gick allt till då?

Jag visste att jag skulle komma in i dom dörrar jag ville. Jag smed en plan i många år, Och fick alla tips man kunde få, En vacker dag stod jag där utbildad Frisör/Stylist/Make up artist, Nu var det bara nått som fattades, Jag har alltid synts och hörts överallt och det klarade inte folk av, Jag lärde mig den hårda vägen. Sen en vacker dag fick jag kontakt med ett bolag som ville att jag skulle styla för dom. Hade jobbat på Stockholms modevecka, Och På den vägen va det, Jag fick mina kontakter. Och sminkade för ett par musikvideos, Sedan så fick jag kontakten in till TV och smart som jag var och visste att jag skulle nu få visa vem jag är så var jag super blond och visste precis hur mitt utseende skulle visas,


Sedan så rullade allt igång

Om man lyssnar på min text så förstår man vad jag sjunger om, Det är min väg till rampljuset, Det gäller att ta ett steg fram och ett steg bak.


Sedan träffade jag STRIX
Sedan var det kört! Jag skulle bli en stjärna, Jag blev en Skandal av dess like som fick folk att gå i taket,


Men att alla blev så desperata och ville ha min kontakt trodde jag inte allt blev som en farlig film. Man fick lära sig att stå på egna ben.Bli blåst på pengar, Och träffa folk som är psykistlabila, Men jag var smart och tog reda på allt i tid, Visst fick inte pengar tillbaka men lärde mig hur jag skulle vinna det jag ville. Ifrån början till slut hade jag 2 personer som jobbade på bådas sidor, Så vi bollade allt tillsammans och sedan skulle vi se hur vi skulle dra ner dom som styrde oss till det svara! 



Tack vare dom skulle jag inte stå här idag, Och ska inte klaga på dom som blåst mig för dom lärde mig hur jag skulle spela mitt spel. Och allt är inte så glamouröst som man tror, I den här världen är alla falska mot varandra och dom vågar aldrig säga va dom tycker, Dom vill förstöra folket igenom nån annan. Men om man bara håller sig till sanningen så vinner man allt! Finns inte ett skit nån kan göra för att få ner mig, Jag vet hur det är att må dåligt och vara ute på turne och knappt orka med dagen! Det är inte lätt,

JAG ÄR INTE BARA EN B TV kändis-Make up artist-Frisör-Artist-Föreläsare. Utan en jävel på att veta hur det är att leva. Har varit inom Underhållningsbranchen sen jag var 13 och sedan har jag fått arbeta mig upp. Jag är ingen kändis idag kanske, Men folk vet vem jag är, Och det är så det funkar,



FÖLJ DITT HJÄRTA SÅ KOMMER DU GÅ LÅNGT!

Jag föreläser nu om mitt liv och det ger mig mer energi till att leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0