RASMUS BJÖRLING


En bror ger stöd och trygghet
Men du sviker gång på gång!
När man gav dig kärlek
Så fick man hat och sårg


Tillsammans har man minnen
från en tid i samma hus...
Alla lekar som man lekte
och en hel del hyss och bus.

Ja, en brorsa är en dyrgrip
som liten och som stor...
Och nog var det extra bonus
att få just dig till bror.

Men tiden kom, Då du svek en hel familj
Jag fick försöka att bygga upp allt en gång till
Du kom tillbaka men samma visa gång på gång.

Om du kommer tillbaka är det redan försent,
För vi har gett dig kärlek och du sprider bara hat!


SÅ ALLA SOM UNDRAR SÅ ÄR INTE MIN BROR OCH JAG VÄNNER! DET ÄR SÅ HÄR ATT HAN SVIKER MIG GÅNG PÅ GÅNG, Jag har alltid hjälpt han tagit hand om hans hund. Fixat jobb. Har jag fått nått tack ?
Hoppas du vaknar en vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0