Kaffe

Sitter och går igenom manuset nu, Det ska bli så roligt!
Sen så får jag tusen mail ifrån alla om Eccere.
Det är roligt att han inte kan veta så mycket. Men ärligt jag skiter i vem fan det är som sittter bakom dumburken och bloggar om mig! INGET LIV!




Bättre att ha 2 vänner en 10 falska!

Det är sjukt hur folk kan bli. Jag har ju varit i media branchen nu ett år,
Och det finns så många små luder som vill glida in på min väg, Vill att jag länkar dom på mina sidor,

Om man vill komma nånstans så kör man ju bara på själv! Jag har då fan inte gått på gatan och blivit erbjuden allt jag gjort! Men tipsen är att börja som ung, Tänk att jag var 13 år och stod för den största publigen man kan tänka sig i 3 månader! Och spelade huvudroller av Astrid Lindgren.
Men min tanke redan då var ju inte att jag skulle köra på att vara i Glamour livet men så blev det!


Man följer livet så som man vill, Har underbara vänner!En underbar familj,
Så nu jävlar ska vi köra!!

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: rebecca

där ser men robin i bakgrunden me ja:)hälsa han

2010-05-12 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0