Hej alla läsare!

Hoppas allt är bra med er, Har varit i Borås och Showat/Föreläst! Har varit jätte roligt och mysigt på samma gång!
Är så slut nu som människa så måste vila nu!
Det är så mycket jag gjort på så liten tid så jag känner att tröttheten kommer på mig just nu,
18 Maj är det inte klokt vad tiden går, Men det är ju kul att träffa så mycket människor och berätta om mitt liv.
Man lägger alltid på sig en roll men när jag föreläser är jag mig själv!
Det är det som folk gillar! Ska åka långt bort nu har jag tänkt,
Har en kompis som varit och rest, Det jobbigaste är att jag inte kunde prata med den innan den åkte och förklarade hur dålig stil den hade när jag träffade den sist, Blir bara pinsamt och blir trött på vissa människor,
Men hoppas att den människan kan vakna en vacker dag och förstå att man inte alltid kan vara störs.BÄST.Vackrast. Det har jag fått lära mig,
Fy fan va det är jobbigt att åka tåg, Vet inte vad jag vill med livet och så har det varit i ett par veckor,
Jag vill ju vara på ett ställe med samtidigt så måste ju jag klara av min vardag, När man showar och föreläser så är det jobbiga arbetstider men det ger så mycket mer en att jobba på ett vanligt jobb, Vet inte vad jag ska göra och det är svin jobbigt

Kommentarer
Postat av: marika

jag såg dig på tågstationen igår i Borås ,var inte helt säker på att de var du men det var väldigt likt :P vart i borås föreläste du?

2010-05-18 @ 13:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0