Du fanns där förr!

Idag fick jag ett samtal av en person som jag var jätte nära förr,
Vi pratade om allt och lite till, Nu går det bra att lyssna på hur den personen har det med allt nytt som händer i livet, Men inte förr, Jag förstår inte hur vissa männsikor kan behandla andra,



Jag har jobbat röven av mig sedan September förra året, Och inte vilat. När min tele dör, M,M Så blir jag straffad av alla andra för att jag inte svarar, Då ska allt vara mitt fel det är 5 st som lägger allt på mig, Kan ingen bara förstå att jag är så slut så att snart packar jag min väska och flyttar till hemlig ort och aldrig hör av mig till nån mer i hela mitt liv. Jag ska med orka ? Det är inte så jävla lätt att vara jag. Enligt alla andra så mår jag jätte bra och alltid ska jag vara glad. Men så är inte fallet.


Jag vill inte svika nån! Bara så att ni vet, Men måste faktist tänka en gång till denna gången för att göra det bästa av allt.



Sorry men nu ska jag allafall hjälpa personen som måste ha hjälp innan den gör sig själv illa!



PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0