:D


Det var länge sen jag hade piercingen i bröstvårtan,
Sitter och ser runt lite på internet, Joanna var här nyss och drack Kaffe, Mysigt att träffa henne,
Vi har så roliga minnen tillsammans, Alla bus vi gjorde vill ni inte veta. Sålde oss i Cam och blåste killar!
Hahah vi blev rika av det allafall,


Vänner kommer vänner går, Det är inte klokt, Fick höra i går att en nära vän som jag var med sjukt mycket under en tid. Som kom till Vimmerby och skrattade så att hon kissade på sig, Inte mår så bra längre och skadar sig själv, Det känns inte kul att veta att en del vänner förändras så sjukt mycket.

Jag känner att min ork börjar ta slut, Det är inget att se fram till,.
Visst har världens bästa jobb nu, Och kändis livet vill jag inte mer till. Det var roligt dom första månaderna men nu känns allt bara upp gjort. Det är inte så Glamouröst som alla tror, Speciellt om man måste ha Utseendet till topp. Jag har mina perioder, Jag ser inte alltid på topp. Men är nöjd med mig själv.


Så att Skvallerbloggen hittat bilder sen December när jag var på Turne med Glamourmodeller SEXIG BILD;)
Den bjuder jag på. Snart kommer väll mina privata bilder upp ifrån när jag har sex eller gör annat, Kanske ifrån min film, Men det är kul att göra andra glada!!



PUSS PUSS NU SKA JAG PLANERA!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hon får krya på sig :/ <3

2010-05-13 @ 19:03:03
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0