Banken,Lön, - SKANDAL

Nu ligger jag i sängen och glor, Var precis på banken och folk glor alltid på mig ja hade min skinnjacka på mig och solglasögon, och tänkte att bara inte nån känner igen mig, ORKAR INTE MED FOLK ÄR SÅ TRÖTT PÅ DOM!!!

När jag beställde nytt kort och skulle se om ja fått in pengarna för RFSL JOBBET SÅ gick allt kanon bra TILLS -
JAPP OCH TROR NI ATT JA TÄNKTE PÅ ATT DET SMÄLLDE TILL ELLER?
Ne då så satt jag och tänkte på Filminspelningen som är snart, Ja och då satt jag där och visade kalaset för alla gubbar och tanter hahahaha :) JAG DÖR!! SKRATTAR SÖNDER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men kalas kul att man gör SKANDALER SOM INTE ÄR PLANERADE;)
JAG BRYR MIG INTE om att visa mig naken. Jag och Frida Lundell visade oss nakna för as mycket folk när vi gjorde Reklam bilderna för ROCK BY SWEDEN ;) HAHAHAH


PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0