Solar för mycket

Folk tycker att jag solar för mycket men hemligheten är min chefs brunspray som jag använder dagligen!
Den kommer komma ut i affären snart;) Då blir ni lika bruna och snygga som mig;)
Funderar på att lägga i lite grejs i läpparna snart av Helene!
Det kommer bli grymt;) Älskar att förstora läpparna men pratar inte mycket om det!
Kom in på Freesun i KARLSTAD FÖR ATT DISKUTERA VAD DU VILL :)
Finns så mycket man kan göra med utseendet så att jag blir galen.
Ska ha en Dejt idag med Ida ;) Mys pys den bruden är så snygg så jag dör.
Ska troligtvis klippa min tjejkompis snart! jätte kul kommer detta att bli har inte sett Amanda på ett år snart och det var tider hon var alltid min modell på Make up skolan;) Vacker som bara den
PUSS OCH KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Mdicksson

Du mannen lägg upp något angående intresse på tjejfesten så alla ser de ;)

2010-03-11 @ 14:34:11
URL: http://mdicksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0