Så ont i magen!

Sitter nu hemma i mitt rum killen sover som en söt liten gris! FY vilken dålig pojkvän jag är! Kan inte pussa han för att jag har smink. Och sen gnäller jag om min mage! Anorexi? Ne tro inte det är redan tjock haha!
Nu ska vi gå ner till Statioenen och åka till Karlstad killen ska gå ut med Babsan ikväll!
Det blir la kul för han medans jag ska troligtvis jobba som Karaokevärd! Om det inte blir annat, Får allafall lön!
Min mage har strulat nu ett tag börjar bli smal igen så det är skönt! Ingen mer Turné nu så att man bara äter utemat ahah, Jag är lycklig ni efter som att jag har så mycket på G och det är tur rampljuset slutade inte!
Och alla är så nyfikna vad jag har på G ;) Den här gången är det nått stort, Och det kan ingen ta i från mig!
Ingen jävla halvsminkning på ett öga om man säger så! Skönt att jag har Helene på mitt jobb älskar den Människan otroligt mycket,
Så nu ska ja ta min väska och gå ner till tåget,Kommer bli kul!
Puss och kärlek! (Har inte min data här så nu kommer jag bli svår att få tag på men alla som vill boka mig och allt!
skriv till [email protected]  så får ni svar inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0