Hej bloggen



Som många vet skulle jag in i studion idag och leka lite! Men blivit flyttat efter som att saker inte hade kommit fram.
Så nu blir det att plåtas imorgon,

Har varit överallt och igår på Salongen så hade jag fullt upp till tusen, Men kul att så många blir nöjda och känner sig snygga när dom går där ifrån, För höra att en så kallad "Arbetskompis" Snackar skit bakom min rygg, Det är lite bansligt,
Avis på att jag får mer bokningar?  Ja inte orkar inte bry mig heller;)


Nu sitter jag hemma hos min familj är skönt att ta det lungt efter som att jag vet att jag är jätte uppbokad nu framöver!
Stockholm-Åre-Umeå, m,m hur ska detta sluta;)

Funderar på att åka till "S" och ha ett hemligtmöte hahah ;) Ni kommer dö när vi får veta allt ;) Men glad är jag allafall! Att livet går så bra! Och nu måste jag spraya mig brun med min underbara chefs brunspray!
Så att jag blir snygg till imorgons plåtning! Kul att modella lite var allt för länge sedan! Det jobbigaste är vilka kläder man ska välja! Men men det får gå bra!


Som alla ni förstår så är jag överallt! Men just nu är min punkt Karlstad där jag är och trivs som bara den! Har underbara vänner och vet att det är sjukt mycket som händer!


Just det ska blogga om mitt stora paket jag fick hemskickat idag;) shiiiiittt jag älskar mina sponsorer;)


PUSS PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0