Hej alla

Har varit och  modellat idag;) till min nya sida;) Var grymt kul ska ni veta;)
Man får många galna skratt när man modellar,
Boel som min fotografs fru heter kom hem till oss och jag låg fortfarande och sov. Fick slänga alla kläder i en västa och sminket! Sedan rullade vi med bilen till Emils kända stad Marianelund
Sedan plåtades jag med speglar, Kuddar, m,m
Är så död ska ni veta, Händer saker hela tiden! fast har sovit lite med
Och nu skriver jag och planerar mina helger så det känns underbart kul!
Nu ska jag lyssna på lite låtar som är grymt bra,
PUSS skriver sart igen!

Kommentarer
Postat av: MelinaGotland

Hej mattias, är det du som hyrde en stuga på gotland för ett ex antal år sedan. Melina heter jag och stugan ni hyrde låg precis bredvid min familjs hus och vi va ute och festa med mina kompisar. Du glömde ditt nit bälte hos oss :). Om det är du, så wow! Är det inte, förlåt om jag störde!

2010-03-14 @ 21:10:17
URL: http://melinagotland.blogg.se/
Postat av: ebba

Hej!

Alltså jag måste bara säga att du är en av de kolaste personerna jag vet! hehe när du skrek -personaaal över hela ullared, det var grymt kul och det var kul att du bjöd på dig själv:D

Hoppas du haft en bra dag!

2010-03-14 @ 21:42:24
URL: http://ebbagustavssons.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Gick inte att kommentera inlägget ovanför men fan vad drygt att ha massa folk som ringer överallt för att fråga vart du är och vad du ska göra härnäst. Haha. De får väl läsa sig till saker som alla andra, är det för mycket begärt? ^^

2010-03-15 @ 17:20:21
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0