Tjenare

Hej alla underbara läsare!


Det har varit massa med jobb nu under en tid!
Som ni vet så har jag tillsammans med mitt nya bolag -FMG-  Gått in i gruppen GLAMBABE.
Så nu ska vi ut på turné i Sverige med min nya singel/Musikvideo
Den första stad vi ska till är sthlm på Stureplan, Sen åker vi runt i 10 städer,
Malmö-Göteborg-Örebro-kalmar m,m


Så är massa nu inom media med nya uppdrag och nya ideer som blir till ett liv,
Jag har varit med om mycket under en tid nya låtar har spelats in.
Och kommer ju att ha en nya blogg inom en månad och lovar att länka den ;)



Jag jobbar på Freesun nu som Frisör och lite allt möjligt

www.freesun.se - Där fixar jag mina läppar/håret/Solar/Tandblekning



Så hoppas att jag träffar er mina underbara läsare
Vill ni nått kan ni alltid nå mig på min mail  [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ida Carlsson

Hallådär;)

Vilket datum kommer du till örebro? Vore kul o ses kanske o ta en fika.

ha det bäst så länge !

2010-02-15 @ 18:08:28
URL: http://caarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0