Godmörgon!

Hej alla trogna läsare!



Vaknade nyss och trodde att jag och tjejerna + Manager skulle gå och äta frulle;)
Men ack tror ni att det fanns personal på plats? Nej så dåligt tycker jag!!


Spelningen igår gick ganska bra!
folket var galna och ja dom brydde sig inte om att vi stod på scen och ville ha uppmärksamhet och trodde att dom kunde prata med mig när jag stod och sjöng! Vakterna här i Mellerud "SÖG" fett!

Nu sitter jag och dricker mitt kaffe, Ska till Karlstad och gå på möte! Ska faktist ha en paus ifrån turnén tills nästa helg! Så blir nog att jag åker hem till familjen och är med dom några dagar!


Som många kanske redan har sett så är våran video ute nu och det känns kalas bra!!
snart ska vi spela in den nya ;)


Puss puss på er så länge så hörs vi snart

MVH Mattiaz

Kommentarer
Postat av: Jennifer *

du har en bra blogg !

2010-01-31 @ 12:53:42
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: maria

Det kan ju bero på att du och din slamp tjejor sög rejlt mycket ! Aldrig sätt något dåligare ! Läjligt som fan att stå där och försöka dansa samtidigt som man sjunger playback haha !

2010-03-03 @ 15:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0