Varför


Alla bloggar vi olika, Det finns mycket man kan blogga om, Men om jag skulle blogga om mina inspelningsdagar på Ullared skulle ni kanske inte tycka att det är kul? Många tror att jag är en diva och japp det stämmer, Jag kan vara en fitta ska jag säga er "Som man behandlar andra så blir du behandlad" Jag skulle aldrig vara som Kissie
Hon är Sveriges största bloggerska och det är jätte roligt för henne.
Jag färgar med håret sprutar in saker i läpparna men det är ju en annan sak. Jag har med en bästis ;)
Jag blir så trött på skit snack. Om jag nu skulle lägga ner tid på bloggen skulle jag få mer läsare men är man på Turné så hinner man inte och det är ganska tråkigt efter som att ni läsare är så sjukt underbara


MITT LIV I GÖTEBORG

Finns mycket man kan säga om mitt liv i den staden,
Hade otroligt underbara vänner och vi gjorde galna saker,
Jag är inte frisk nån stans, Jobbade på Liseberg och det var en rolig sommar.
Jag skolkade ifrån jobbet - UPS INTE BRA,
Men det var bara för att jag och Anders som var som ett par utan sex! VI LEKTE 24/7
Vi Gjorde galna saker åkte till Malmö där vi träffade ett killgäng som var bögar.
Vi festade med dom trots att vi inte kände dom (Bara från internet)
Så blev det en galen resa SOM JAG ALLTID KOMMER ATT MINNAS MED ETT SKRATT.

Tillsammans med min bror Rasmus  som rappar i min låt "SKANDALEN" OCH Anders
Åkte vi över till Danmark där vi skulle festa fulla som svin så slutade med att vi alla gick åt var sitt håll.
Jag och bror åkte tillbaka till Malmö där vi sov på stationen i mina egna spyer
hahah HAHAH HAHAHAHHA ;) SAKNAR DEN TIDEN,
I Göteborg bor det så Roliga/Konstiga folk som man var vän med, Men det var ju bara Periodare alltså vänner man hade till fest/Fika eller dyligt. Jag blev hatad och älskad i den staden alla visste redan då vem den
BLONDA BARBIE FRISÖREN VAR, Som alltid kom med tjejerna med stort hår!



Det var en galen tid och ni skulle varit med, Jag har inte varit den söta lilla pojken som alla tror utan SKANDAL TILL TUSEN KAN JAG SÄGA ER OCH MEDIA VILL BARA VETA ALLT NU BÖRJAR MYCKET KOMMA FRAM

ALL KÄRLEK TILL ER OCH TILL MINNEN MAN HAR I LIVET HÖRS SNART MINA ÄLSKLINGAR


OBS FUNKAR INTE ATT LÄGGA UPP BIDLER HÄR NU




Kommentarer
Postat av: Amanda

=) du är bäst =) kolla min blogg och komentera =) kram kram

2010-02-09 @ 11:37:56
URL: http://lovemeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0