SKRATT KRAMP PÅ HÖG NIVÅ

Suttit och pratat med min Radiopratare;) Har alltid lika kul när jag pratar med han "Snygg är han med"
Idag har jag haft en låg dag jag har bara mått skit dåligt! Har hört lite demo låtar och pratat med folk och blivit arg/ledsen på samma gång!

Men mitt i allt så pratar jag med Deni och vi ringde till en linje där man kan prata om allt. En tant som sökte Ariel pratade om allt och att hon tyckte att vi ungdomar inte kunde prata för oss.
Och sen pratade hon om sitt klockspel underhållande Mamma fick ta luren för att jag kissade nästan på mej av skratt och tror ni att det blev bättre där stod Mamma och jag och skrattade så att kissblåsorna nästan sprack

åh vilken underbar kväll tur att det finns saker i livet som gör en lycklig och att man får fram skratten när man börjar må dåligt!!

MER SKRATT ÅT FOLKET

NU SKA JAG SOVA PUSS PUSS MINA ÄLSKLINGAR


Kommentarer
Postat av: LANJAFAN -

tog en bild på dig om det är ok?

2010-02-21 @ 11:59:22
URL: http://lanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0