LOVE

Alltså finns det nått bättre en människor som bryr sig om varandra?
Jag kan vara dålig på att höra av mig, Efter som att mitt liv går i 180. Men tur så orkar alla ni hålla mig uppe med alla underbara ord som kommer in i mitt öra, Det ger mig ny energi som jag kan slösa på er.
Livet känns underbart, Fast man står vid ett steg i livet där man inte vet vad man vill göra.
Jag är trött på att flytta runt som en lös hora, När ska jag slå mig till ro ? Det är frågan
Jag vill bli en bra förebild för killar och tjejer som har det svårt i livet. Vill hjälpa dom till tusen procent,
Men jag vill inte bli en psykolog fy fan va tråkigt jobb. Jag skulle typ krypa av tråkighet,
Men jag vill bevisa att även hur svårt man kan ha det så klarar man allt bara man tror på sig själv och inte blir styrd av andra människor. Jag har träffat dom värsta människorna i detta liv. Men jag är smart;) har alltid en plan bakom allt. Även om dom tror att jag är blond så brukar jag faktiskt gå bakom ryggen på folket och prata med deras närmaste;) Om dom bara visste att jag sitter och fikar eller kanske pratar i telefonen med en av deras närmaste. Man måste alltid ha en håll hake på allt.
Älska dina närmaste men spela korten rätt med  dina ovänner,  Det har jag alltid gjort och även om jag gått som förlorare i spelet så har jag lärt mig att så fort det är pengar inblandat i spelet då blir människor giriga
Jag önskar att allt var som förr när man bytte saker med varandra,
Är glad att så många läser min blogg och är nyfikna,Till och med mina ovänner puss på er!!
Nu ska jag dricka kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0