Kära bloggen

Har precis pratat med min kära radiopratare! Han är så sjukt go ;) ME LIKE!!!!
Det är skönt att jag inte åkte till Vimmerby idag,
För då skulle jag komma fram as sent och det orkar jag inte,
Det är jobbigt när man lever i "Kändis" Livet alla ska snacka och alla ska bara snacka skit.
Finns många kändisar som jag gillar och är mina vänner.
Men Bloggkändisarna kan ta sig i röven. Finns mycket jag skulle kunna säga om dom.

Jag har bråkat med Gaybloggen med Kissie och Bonde wille..

*En sak är säker varför kan inte alla bara vara glada för varandras skull?

*Ska det vara en tävling om vem som syns och hörs mest?
Fick veta att första programserien om oss är färdig klippt weee glad jag blir,
Känns kul att jobba med allt som jag tycker om, Vill bli en bra förebild för alla! Vill visa alla att man kan komma långt i livet bara man tror på sig själv.
Min dröm är inte att bli en stor artist,
Det är att bli en bra kille som alla kan se på och bli glad för.
Jag älskar mitt liv och underhålla alla underbara människor här ute!
Är i Karlstad fortfarande och imorgon åker jag ska bara på möte på morgonen och se på första avsnittet
weee är laddad! sedan ska jag hem till min underbara familj och mitt underbara hus,
PUSS PÅ ER ALLA SÖTNOSAR I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0