Kändis FUNDERING



Överallt där man går pratar folk och vill få kontakt!
Jag försöker ta mig tiden att finnas för er alla men ack det är inte lätt! Vänner rullar in på min facebook och det är jätte kul att ni är så många som ser upp till mig och har mig som idol, När jag var liten hade jag en dröm att få sjunga och ha kul!

Nu står jag här 22 år och har varit med om mycket som jag lovar ingen 22 åring har gått igenom,
Jag har varit tillsammans med knarkare,Blivit misshandlad av Mammas förra man. Och hänt hämska saker,

Men i allt ont som sker så började jag jobba som skådespelare i tidig ålder, Och det är tack vare min Mamma som jag kommit så här långt, Måste bara förklara för er, Jag har alltid varit en sån som syns och hörs. Mina klasskamrater tyckte inte om det kan jag lova. Har inte kontakt med nån utav dom idag. Men som en tjej i 9 års åldern frågade mig.

*Varför kommer alla från förr och vill bli vän med dig?

Precis ni har aldrig varit mina vänner och ni är inte det heller. Jag är en periodare med vänner, Kan vara med kompisar 24/h
Men sedan tröttnar jag. Jag har haft många underbara vänner i livets gång som jag skrattat mycket med. Men allt förändras och det gör jag med. Jag är öppen Homosexuell kille och har öppnat mig för världen med allt jag gör! STOLT över mig själv!

Men jag älskar att vara den jag är för vem skulle annars vara mig? och göra det så bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0