Johanna-Fredrik= Sant

Måste bara göra reklam för mina underbara vänner och Producenter Emmy och Fredrik
För det första så väntar dom barn och det är så underbart kul att veta att dom får ett kärleksbarn,
Dom är otroligt heta båda 2 ska jag säga er;) Emmy som heter Johanna gjorde låten som blev en hitt "HOTMAIL"
Som hennes man Fredrik ligger bakom! Har haft otroligt roligt när vi spelat in i studion, Vi gjorde Ullareds jullåt
Som blev otroligt bra där Emmy körar på och Joackim som har varit med i MR Gay Sweden,
Den här låten har Fredrik gjort och innan jag visste det så satt jag och min lillebror och så på den filmen och grät som fan, Fy vad man kan gråta till den filmen! Men Både Johanna och Fredrik är 2 underbara personer som jag vet att jag kommer göra många hit med i framtiden! Dom finns i mitt hjärta!!
OCH ETT STORT TACK TILL DOM FÖR ALLT STÖD UNDER TIDEN JAG GJORDE SLUT MED MITT FÖRRA BOLAG DÄR ÄVEN JOHANNA FANNS UNDER! MEN VI ÄR SMARTA OCH NU ÄR VI BORTA DÄR IFRÅN
PUSS PÅ ER !!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kyrkogårdsön<3 underbar film har faktiskt alltid undrat vad den låten heter så tack otroligt bra :D

2010-02-24 @ 19:55:08
Postat av: Putte the superwoman

Hm, lade bara märke till att du tagit bort den bra låten jag brukade komma in och lyssna på här på din blogg (någon demo tror jag det var), eller så spökar min dator? :P Synd, den var riktigt bra. Får snöa in mig på sina andra låtar istället. ;)

Kram

2010-02-24 @ 21:20:52
Postat av: Emmy (Johanna)

Åhh tack du vår underbara vän <3 Du har ett gott hjärta och är en fin själ. Så tråkigt att du råkar ut för idioter som du nämner och jag hoppas vi med erfarenhet av det kan vara ditt stöd.



Visst är kyrkogårdsön-låten bra ja! Love it!!! Måste även korrigera dig på vem som ligger bakom min låt hotmail, det är inte min käre Fredrik utan det är grabbarna i "Silverroom" som har gjort den. Fredrik har producerat den andre "sommar varje da" och de flesta av mina engelska låtar.

Puss puss på näsan! Hoppas vi kan ses snaaaart!

2010-03-02 @ 06:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0