Jobb idag

Idag så har jag klipp/Färg så kommer att klippa 2 killar,
Det är kul att få fria händer när det gäller er ungdomar. Jag trivs inom skönhetsbranschen det är så roligt att få alla nöjda. Fast jag har ont i kroppen så får det gå, Va då tror folk att man är miljonär bara för att man jobbar inom nöje
Nepp så är det inte alla vi som jobbar inom det här får alltid extra jobba nån stans,
Snart kommer jag att blogg på ett till ställe kommer bli grymt kul ska jag säga er,
Och hoppas att vi får lika mycket läsare som jag har här. Kommer blogga röven av mig.
Känner att jag måste få energi av er sötnosar,
Så ska in och läsa lite mail ifrån er pusss pussss pusssss

Kommentarer
Postat av: S

Hi love.

I just wanna say that im really proud of you and glad for your succes. It's just to bad that fame makes you forget the one's that really care, the one's who loves you before youre fame.

I will always be here for you when you need me.

hugs, love and kisses S

2010-02-08 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0