God morgon mina vänner

När man sitter här insnöad i Vimmerby så finns det inte så mycket man kan göra. Sitter och dricker för starkt kaffe och tror att jag ska spy, Och inte kan jag träna heller. jävla fucking snö. Om jag skulle gå ut nu så skulle alla i stan skrika mitt namn och vet ni Mamma tvingar mig med piska att jag måste gå ut och hämta min lön, Så va fan får la gå ut och se om jag lyckas komma tillbaka
Nu ska jag bar dricka upp kaffet, Just det var det någon här som såg på Big brother?
Alltså igår blev jag vän med Tatiana som var med i Big brother och hade matkrig med Jessicka Lindgren från Kalmar. fick detta meddelande,
Jag älskar när man träffar folk som är lika galna som mig,
Det var som Tom och Tatiana sa "Tänk om dom tog Big brother.Gay army,Ullared, Och gjorde ett program som var så alltså fy fan vi är alla såpa luder så vi skulle ju göra ett så sjukt bra program.
Nu måste jag åka. Tur att jag har så många läsare kyss och smek och skål
PS: Vi i min grupp Glambabe ska ju spela på ett fängelse fy fan då får jag inte tappa tvålen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0