GLAMBABE.SE UNDER UPPBYGGNAD

Vet att ni kommer in på en annan sida när ni går in på våran sida!
Men lugn ni har min sida här och det känns tryggt:)
Man blir så trött på vissa folk ibland men bara att ta det lugnt och inte få hjärn spöken,
Iden här branschen så kan man jobba med många roliga människor ska jag säga er;)
Men tur att man tar en annan väg när man ser att den andra håller på att flyga i det blå.
Men jag vet vad jag vill och det är att jobba med människor som bryr sig om mig som Artist och med Människa.
Och inte blir kär i en herrejävlar!!!!
Sitter och jobbar nu och har det mysigt,
Finns massa att göra och det är kul,
Nu så planerar jag allt kommer bli en grym vår!!!!!
MER MATTIAZ ÅT FOLKET!!!!
ÄLSKAR MIN LILLEBROR OCH FAMILJ SÅ KLART!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0