GAAAH

Kan inte förklara hur ont i magen jag har!!!! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLPPP!!!
Jag sitter och är dö trött nu ska jag säga er, Blir så glad att ni gillade oss  igår,
Ni var en bra publik. Från det ena till det andra Ska jag lägga lite brun färg i mitt hår?
Bobby kändis frisören tycker att jag ska vara blond men inte ultrablond,
Så ja tänker och tänker om jag kanske ska börja göra lite bruna slingor i.
Jag ska börja lägga upp mer bilder och lovar att jag ska göra en videoblogg,Det var allt för länge sedan ska jag säga er, Jag tycker att det är skönt att vara hemma och bara mysa,
Just det jag ska faktist ta en bild på mig utan smink ;) Alla tycker att jag ser bäst ut när jag inte har smink så ska se va er läsare kommer att säga
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0