Tips och min vardag

Hejsan mina vänner!
Alla undrar alltid saker om hår, Jag som frisör och Make up artist.
Har alltid bra ideer för er, Jag är inte som alla andra frisörer ni får gärna färga håret hemma. Men för att få det snyggast och för att håret ska må bra så gör det hos frisören!

Jag vill bleka mitt hår till sommaren men är brunett hur gör jag?
Mitt tips är att aldrig slänga i en blondering utan att avfärga det, Avfärgning blir alltid gult/Orange och så vill man inte se ut. För att ta det lungt och få bättre resultat börja slinga håret istället,

Och om du tycker att du har gula nyanser skaffa Silver Shampo eller en färginpackning, Finns hos din frisör,

Mitt hår är slitet hur gör jag?

Va rädd om håret.Tvättade MAX en till två gr per vecka, Självklart kan du ha lite vatten i håret för att ta bort vax eller andra produkter om det är för produkt fyllt,

Jag vill ha en snygg frilla när jag går ut för har alltid samma?

Fest frillor ska vara snygga,Sexiga.Coola.
Jag tycker att folk alltid ska använda sig av tupering, Det är grymt och man behöver bara ha hårspray då!

Tjejer kan locka håret eller bara gå vild med flätor, Finns så mycket fest frillor ni kan göra!
Jag har så mycket tips som jag kan dela med mig av,

Va har du för tips till sommaren på frisyrer och färger?
Sommaren är snart här börja slinga håret det är så sommar för mig!
Eller om ni redan är ljusa så blondera det platina, Eller om du är mörk köp en hårinpackning för att få lyster och snygg färg i sommar

OM NI ÄR SUGNA PÅ NÅTT NYTT OCH KANSKE VILL FESTA I EN ANNAN STAD BOKA TID FÖR STYLING/ Klippning hos mig i Karlstad www.freesun.se !!!!!!!!!!!





Från det andra till det ena ;)
Idag har jag klippt och träffat lite vänner, Just nu jobbar jag för fullt med mina 3 stora saker som jag ska göra kommer bli otroligt grymt men en jobbig period snart får alla ni där ute veta va jag håller på med puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0