Jobba

Hej mina vänner!
Vaknade nyss, Gjorde kaffe och pratade med Ann sofie som är så nöjd med håret! Det är bra att man ahr henne hon bryr sig om mig och mitt liv och alltid frågar hon om mina uppdrag hon vet ju allt som inte ni vet;)
Imorgon ska jag åka hem till Vimmerby och ta hand om mina små syskon!
Var så länge sen nu saknar dom som bara den! Det är mina guldklimpar i livet!
Är så glad att jag har dom 3, Jag älskar dom så otroligt mycket! Och är glad att alla fick utseendet;)
Tänk om jag hade haft fula små syskon herre gud skulle jag säga er;)
Så Barn för mig blir det inte på länge! Har ju Miranda och Keilon <;)
Nu ska jag dricka lite mer kaffe ta en cigg sedan sminka mig;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0