Jobb och glada människor

Shit va kul det är idag har jag bara haft killar som jag stylat;) Dom är för roliga;)
Idag var jag och fikade med Annsofie, Sedan träffade jag Sandra för att sedan gå till jobbet det var så varmt ute;)
Men mysigt att man kan ha så lite kläder på sig! Nu jävlar är det snart skandalsommar;) Och det kommer att bli underbart roligt ska jag säga er har såå mycket på G
Det är kul att bara vara sig själv och leva livet ska jag säga er;) Nu jävlar ska jag bli smalare en aldrig för och jag vet precis hur jag ska göra för att lyckas!!

Ikväll när jag gick från jobbet så va Sandra med vi pratade om livet och allt som har med Killar.Sex.Bögar att göra, Det är kul att vara en förebild, Man ska kunna prata om allt,
Och idag ringde Mamma ifrån Spanien gud vad jag saknar henne, Ska se på en Lägenhet med mycket som händer, Sedan har jag haft möte ang dom 2 sakerna som står på Schemat;) WEEE DETTAAAA SKA BLI SÅ KUL!!!!
Massa pussar på er mina underbara söta små kåtsaker

Kommentarer
Postat av: Janna

Vart är det du ska kolla på lägenhet då?^^

2010-04-13 @ 22:48:25
URL: http://tenngatan.blogg.se/
Postat av: Annastacia

Bra fotograf ;P Och BRA modeller! Puss!

2010-04-15 @ 12:53:41
URL: http://younameme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0