Hej mina vänner!!

Nu jävlar sitter jag och har ont i mina tatueringar! Vilken helg!
Sovit en timme i natt varit u studion och visst serru det blir grymt!! nu jävlar kommer ni få se jag är på G
Min lillebror är på sjukhuset stackars han tänker på han håller tummarna! Imorgon är det reklam jobb m,m
Sedan så ska jag klippa lite!
Åker till karlstad on några t ;) Ska träffa Tony först;) länge sedan vi träffades min lilla sötnos!
Jag sitter här och är ganska död nu!  Ni skulle varit med när SEB-MUSIC GJORDE SITT EGET SMINK!! Älskar att jobba på detta företag! Kul att man jobbar på ett skivbolag! Som det går bra för!
Nu ska jag bara ta det chill!
Sedan åker jag i från mina underbara vänner:(

Kommentarer
Postat av: lillan

Vilket skivbolag jobbar du med?

2010-04-25 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0