Gah

Pratade nyss herr straubel, Han som tog fram Bobbys hårprodukter, Han är så trevlig
Man väntar på spänning till  Helenes super spray kommer ut ;), Den är så jävla bra ;) Vinneren i tävlingen har fått en hem skickad;)
Nu till sommaren så är det inne med slingor;) Känner att mitt hår är super snyggt har extentions i med;)
Jätte roligt att alla vill ha sminktips och hårtips!  Ni får ta och komma ett kompis gäng och fixa er och sedan gå ut och festa!!

Inne och ute lista

  • Inne är att dey snart är sommar!
  • inne är att jag har massa planer igång
  • inne är att jag får fixa stans snyggaste kille
Ute är att Mamma sitter fast i Spanien
Ute är att min Lillebror är sjuk i huvudet och inte tänker klart!
Ute är att folk som har mobil inte SVARAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kom till Palladium i Västervik ikväll :D

puss :*

2010-04-17 @ 17:06:47
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0