Facebook

Hejsan mina vänner!
Mattiaz Skandalen Björling är mitt namn på Facebook.
Igår lekte jag med Robin och Annsofie en kväll med mycket skratt! alltså det var så kul så ni skulle varit med;)
Nu sitter jag och dricker kaffe ska kanske åka och göra lite saker i helgen väntar bara på svar,
Det är jobbigt när man har så mycket att göra! Det är inte klokt,
Är så nöjd med mina slingor i håret;) Ibland är ja allt för duktig;) Den här gången va det inte bobby som klippte mig utan det var jag själv;) Det blev as bra! Nu till sommaren vill jag bli mer blond!
Den här frillan är bättre en att vara platina blond;)
Så kul att hjälpa alla er som vill ha hår hjälp!
mer saker kommer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0