TJA TJA TJA!!

Nu ligger jag hemma i min säng! Är ganska pigg!
Har läst igenom alla mejl! Roligt roligt!

Är så glad att allt börjar gå fram! Har tagit det lungt nu ett tag ju! Men snart kommer jag igen snygg smalare och snyggare en aldrig förr!  Kul med så många läsare!!


Mitt mål är kanske att alla ska veta vem jag är! 
Men för att komma dit så måste man kämpa och ja är på bra väg!
kanske måste ta sömnpiller idag för att somna hha :P


Nu ska jag dricka lite te och ta en Cigg!
Tror inte att det blir att ja och bror åker till Borlänge har blivit lite andra planer!


PUSS PUSS HÖRS SNART IGEN!!!


Kommentarer
Postat av: Johannah

Jäkligt tufft hår! ;-)

2009-09-30 @ 06:55:46
URL: http://www.glife.se/j_s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0