Teleundersökning

Ringde en as rolig tele grejsimojs till mig i dag 2 stycken till och med! Jag brukar aldrig ställa upp men ville göra det för skoj skull!


Första samtalet, Killens namn var Linus och ville ställa lite frågor!  HAR VILLE INTE Fråga några fråger eller ställa efter som att jag har kontakt med PR FOLK och jobbar inom det! Tråkmåns sa ja


Den andra va en jätte trevlig tjej som skulle ställa lite frågor, Och när ja  inte hade nått att göra så tackade jag ja*! Och frågorna handlade om Ekonomi och fonder m,m  JAG SOM ÄR BLOND!

Hon ställde allt i från det dyraste jag  köpt till dom knäppaste ekonomiska frågorna jag hittade på svar för att inte låta allt för dum!


Tjejen: Vem i ditt hushåll har det största utbildningen!

Jag: Hm ja Mamma är Undersköterska och Hemdesigner
        Och Plast Pappan är Snickare!

Tjejen: Är det KY utbildning eller Gym

Jag : Gym är det  Men jag är Ky UTBILDAD!


Tjejen: HAR DU några barn´=
Jag: Ne lite svårt att bli gravid
Tjejen: Skrattar okej

Tjejen: Vad är det ni lägger pengar på i ditt hem allt inom el saker!
Jag: Ja du plattång m,m
Tjejen : okej


Tjejen:
kOMMER NI ATT KÖPA EN BIL INOM 2 ÅR

JAG: Ja klart vi kommer att göra våran bil vi har nu går inte att öppna på utsidan


Tjejen: Känner du till Fondbolag
JAG : JA ÄR BLOND men kan försöka
Tjejen Svara jag eller nej på det jag säger

Tjejen: Skagen ?
JAG: Skagen röra känner jag igen!!

Tjejen hållde på att då av skratt!!


JA HADE det toppen roligt tack för ett bra samtal
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag bara haft smärta överallt! Varför skulle jag göra mina tatoos på en gång?
Plus att ja Piercade mig med! JA JA sån är jag lägger upp lite roliga bilder ni kan se på PUSS

Ni som inte har missat så bloggar ja med på 100PROCENTPARTY.SE

Min Designer kommer att göra om min blogg! weee
Puss och Smek


MAMMA OCH JAG


Kommentarer
Postat av: Gryn

haha! Vad du är ROLIG!!! Lika blond (o het!) som vanligt alltså ;) Puss på dig din tok!!

2009-09-08 @ 09:59:47
Postat av: Anonym

bilder på gaddarna tack!

2009-09-09 @ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0