SKANDAL

Hejsan!
 
 
 
Helgen rullade igång och kameran med,Där stod man fredag morgon och skulle bli sminkad och börja spela in den första scenen till videon!
Grymt mycket man skulle tänka på! Så otroligt kul att man ställer upp på varandra och gör ett bra jobb tillsammans!
Många om tagningar och mycket skratt och konstigheter! man arbetade hårt! Alla statister som var med och alla som ställde upp ett stort tack till er!
Jag är så otroligt glad att ni fanns där alla! Nu väntar man på att se videon och se hur kul det var!
I lördags kväll åkte jag till Vimmerby, Var trött och sliten, Nu ligger jag i min säng och vilar!
 
Kommer skriva mer sen och lägga upp bilder men måste andas lite!


Ps:  Det är skönt att vara i Vimmerby, Saknar många när man är här!
Finns så underbara männsikor där ute som har en plats i mitt hjäta!
Det jag funderar på är när ens förra kompis lyckas, Ska man inte få va glad för den skull?
Jag brukar aldrig hata nån, Men nu får det fan vara nog!!!1

Kommentarer
Postat av: Ricky

Önskar dig all lycka! :D

2009-09-28 @ 15:41:37
URL: http://wonderboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0