Livet till att bli en kändis!



Hej alla jag känner och deras vänner!



NU Har jag pratat med min Lillebror Amandus och han är ett proffs när det gäller den nya tekniken och tur att nån fick det av Mamma, Jag är ganska blond när det gäller sånt!
Den här mobilen ska jag ha efter som att det är 2  simkorts utag! Ett för privatnr och ett för artist/makeup livet

Smart va ?



Den passar bra för mig ;) 


Vaknade i morse med att jag va glad ;) som fan massa misade samtal på telen! Alltså bara för att man är aktuell på marknaden så ringer väl inte tidningar kl 06:00 på morgonen'?

Nu väntar jag på att Kalmar läns tidning ska ringa;)
Weee roligt,  Nu kommer jag att ladda upp lite bilder från KARLSTADS resan!
Min Manager och jag planerar:D  ÄR glad att allt  går så bra! och vill ni veta en knäpp sak har många läsare på bloggen och många av mina vänner som jag inte har kontakt med för vissa grejer som hänt läser min blogg dagligen! tack så söta ni är!  Som min Manager säger Man måste bli hatad för att bli älskad ;)

EN rolig hemlighet är att ni ska få se lite bilder när jag arbetade som modell när jag var 16 och var kontrakt skriven med Cosmodels




Hoppas att ni får ett bra skratt:D  det här va när jag var 17!



Just det bloggar nu med på http://www.100procentparty.se/2009/09/01/neonberger-har-kommer-jag/ 

MISSA INTE MIG NU PUSS



Kommentarer
Postat av: Maria Gfrörer

Söting.. Du vet det är bara vänja sig vid med det här livet :)

Nu är det dags för dig att visa vem du är :)

JAG är så stolt över dig ska du veta



pst... söt du va i mörkt hår :)

2009-09-02 @ 16:06:01
URL: http://muym.blogg.se/
Postat av: sand

så grymt mycket snyggare i svart håår, grymt mkt snyggare :) men förstår hela din "grej" förstörs ju om du inte är platina blond.

2009-11-09 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0