gäst inlägg

Hej alla glada människor! Nu är det så här att jag gäst bloggar på matthias blogg.
Först och främst skulle jag vilja ta tillfälle i akt att önska honom lycka till med allt han tar sig för.
 med sin sångkarriär som kommer gå rakt fram då han faktiskt har en grymt porrig röst enligt mig.
och givetvis får vi hoppas att allt han tar på blir till guld, likt Carolina Gynnings singel.
Men jag har en känsla av att det kommer gå strålande. Sikta mot stjärnorna var ju ett programm och det är det vi alla får hoppas på att matthias kommer nå. Med en vilja stark och ett starkt psyke kan man klara vad som helst. Och det är det som är viktigt att tro på. Att aldrig ge upp hoppet. Eller drömmarna man tror på. Kämpar man tillräckligt hårt kan drömmarna gå den vägen man vill att dom ska gå. Hoppet är det viktigaste hos en människa. Och det gäller att aldrig ge upp det hoppet. Jag har själv en dröm om att bli skådespelare efter dom 12 åren jag har spelat. Och ända sen jag varit liten har jag velat bli detta. Oavsett om inte detta skulle hända för mig är det drömmarna man lever på. Och det om dom som gör en människa starkare. Det är dom som ger oss en stark och härlig personlighet. Och ger oss ork att fortsätta i svåra situationer. det är också drömmarna som ger oss ett starkt självförtorende. Och det är något alla människor borde sträva efter. Ett starkare självförtroende.
men jag vill återigen önska matthias all lycka han kan få. och det ska bli spännande att följa hans framgång. Och jag hoppas att det blir lång och stark.

gästbloggaren //joakim karlsson
joakim karlsson

Kommentarer
Postat av: J'licious

JLlicious.blogg.se

checka bloggen darling!

2010-03-11 @ 20:26:37
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0