Tjolahoop!


Har pratat i telefonen idag hela tiden känns det som!
Jag har fått lite roliga jobb! Och fan va kul det vore och ta dom!
Man lever bara en gång!

Tänk att sitta och sola eller bara dricka Sangria på en strand nu med massa vänner!
Det vill jag! Nu med detsamma! Har ringt lite roliga folk idag som vill intervjua mig! Men har inte tid med det!
Vad ska jag svara på? Och man vet ju aldrig om man svarar fel! För alla tidningar skriver ju olika även om man säger en sak så brukar det bli en annan!


Nu sitter jag har precis ätit! Väntar på massa roliga saker! Som kommer att hända!
Måste fixa ett schema nu! Blir så snurrig av att inte ha koll!
Nu ska jag kolla vidare hörs snart kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0