Tick tick tick.......



Min syn på dagen!


 
08:00 Mobilen ringer och ska klä på mig! Man ser att hösten är utanför och man ska sätta sig i en kall bil( FY FAN FATTAR ATT JA VARIT BORTA FRÅN SVERIGE VARJE ÅR I 3 ÅRS TID)
 
09:00 Framme på brors jobb dricker en snabb kaffe, Och ska följa med Pappa på en tur på jobbet-Snickare är mitt andra yrke;)
 
10:00 Framme vid ett hus mitt ute i urskogen! Ser ingen kotte går in på gåren och möts av ett tio tal galna tuppar hahah ;)
         Sitter och ser på det som ska renoveras och lyssnar och lyssnar, Fy så tråkigt tänker ja hela tiden!
 
11:00 Ringer min kompis Ida mig! Som saknar mig massa och älskar videon! Hon känner ju mig! Vi har ju jobbat tillsammans på Santaworld nu 2 säsonger! Givande och kul! Men hon berättade att hon har sökt in på frisörskola som passar henne som fan! Blir glad och efter ett tag lägger vi på (Ville prata i timmar men en Snickare måste göra sitt jobb!
 
12:00 Är det möte med Tobbe trollkarls barndomsvän och Bror och mig! Bror jobbar på Tobbes trollkarls väns jobb! Och hukospukos så sitter vi och dricker kaffe och skrattar! Ja sitter på landet och känner mig som dom i " Bonde söker fru" Går ut och tar en cigg och möts av dom galna påsk kycklingarna!  "Min tanke blir tänk om dom hoppar upp och sticker hål i läppen så att all restylane rinner ur! Men en snickare som jag är så skiter ja i hönorna och tänker på påsk harrar! Playboys i snickarbyxor;) Är sjuk egentligen men man måste ju sköta sitt jobb allafall!
 
13:00 Åker ifrån huset och kommer fram till "Hultsfreds festivalen" Där är det livat! Går in på polistationen och ber tanten ta mig på bar gärning på disken och säger! Jag har varit dum slarvig och uppkäfftig! Tanten frågade okej så du vill anmäla dig själv! Jag säger: Nej jag vill anmäla min andra homosexuella hjärnhalva som har tappat bort passet! Någonstans mellan Örebro - Karlstad i helgen! Hon säger okej så du vill skaffa nytt!, Ja precis bra att du kunde lista ut det och att du inte trodde att jag var helt blond! Och säger att jag ska gå och mäta mig och oj vad den har vuxit 172 CM. Hon blir så impad så hon ber mig ställa mig och hon vill ta kort på mig! "Jag blir så stolt känner mig som en mega kändis nu när jag släppt en Skandal i Sverige! Och hon tar 3 bilder! Ingen blir bra jag ser ut som en Knarkare! Fan att alla är homofober på mitt snickarjobb så att jag inte kan ha smink på mig!  Nöjer mig med en bild och hon vill ha min autograf mig kändis! Jag skriver den och sen vill hon helt plötsligt ha mina fingeravtryck ;) Blir enu stoltare ;) Trycker upp dom mot henne, Och sedan va vi klara!
 
 
14:00 Står min Rosa snickar bild eller jag menar blåa snickar bil utanför Visar upp mitt kelokskalaspatek Körkort och åker med det samma  till storstaden!!
 
14:30 I Storstan och njuter av att alla känner igen mig! Polisen skulle skicka ett fan mejl som var klart om en vecka och det måste ja ha med mig för att visa att jag har en klädstylist! Och att jag inte är blond utan har ramlat i en färgbunke i somras när jag målade om Pippi Långstrums Hus Villavillekulla! Sen tänker ja efter som att ingen få tro att man ska lukta gay så har ja inte tvättat det sen dess! Men nu börjar ju man se att jag har svart hår! Fan med! 
 
Oj nu vad kl 17:31
 
 
Nu har Grabbarnas grus gjort klart min REMIX! Andy från Discocrew & Parka har gjort en grym remix som snart
Kommer rulla på era fester as grym! as Disco och som ett nytt "One night stand" Sexig Orgasmfull och underbar REMIX! Men den kommer när den kommer!

www.Myspace.com/tranceparka

www.Myspace.com/parkaproductions 

 

                              Så nu har ja suttit och pratat i telefonen med Annsofie! Och sitter och bara väntar på att bli frisk för att åka och kanske göra en SKANDAL?

Eller det var sååå förraaa veckan! Nu gör vi en chock eller kanste ger en homofob en stock! 



PUSS OCH SMEK FRÅN 

CHINA DÄR JAG BEFINNER MIG NU PÅ MIN TURNE
Imorgon är jag på Gotland ! 

//



                           


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha! Du är galen:) love you <3

2009-10-15 @ 21:12:07
Postat av: Micke (Parka) Johansson

Tjena Mattiaz! Det vore snällt om du kunde skriva med mitt namn också, då jag var med och gjorde remixen + att jag är 50% av Parka. Tack på förhand // Micke

2009-11-07 @ 03:17:21
URL: http://www.myspace.com/parkaproductions
Postat av: Micke (Parka) Johansson

Tjena Mattiaz! Det vore snällt om du kunde skriva med mitt namn också, då jag var med och gjorde remixen + att jag är 50% av Parka. Tack på förhand // Micke

2009-11-07 @ 03:20:53
URL: http://www.myspace.com/parkaproductions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0