SVAR PÅ TAL



"Skandalen" är sjukt nog den mest kommenterade videon på svenska Youtube just nu!
Här har jag samlat lite roliga kommentarer som jag svarar direkt på!

 

 


KILLE 17

de e coolt att de bara blir fler och fler som vågar vara sig själva och vara offentliga med de :D
BTW älskar barbie tatueringen :D En dejt kanske

Svar:
Ja tackar alla som finns runt om mig och finns med i videon och min Manager. Tatueringen Är gjord för en månad sen! Jobbat som Glamourdansare i 2 år! Och då levde man som en Barbie. I videon är jag bara galen! 

hahaha skrattade ett tag åt den här..
är det här typ parodi på fjortisbloggarnas liv? :)

Svar:

Bloggarnas liv! vilka ligger ett på topplistan i Sverige "Blondinbella"Kissie"Kenza"Gaybloggen"
Alltså ska vi se här - aqua Barbie girl! Skulle den komma så långt om man  inte fixade ett grymt  manus till Musikvideon? Eller är den jag som är blond Alla känner igen sig! Och det är det som är bra!




Rickard

Jag skäms att vara gay när jag ser detta - jag försöker kämpa mot stereotyper men man får börja om från början när man ser detta.

FY FÄN HEMSKT HEMSKT HEMSKT !!!!!


Svar:

Men det är ju inte du som är med i videon och visst alla är gay i videon!
Ombyttaroller brukar man kalla det;) Jag skiter i vad du tycker smaken är som baken och den är då fan delad!



Bonden:
( Känd från bonde söker fru )

Snacka om att kategorisera "bögen". Först och främst tar han jhu fasta på fördomen om att bögen är fåfäng. Jag tycker absolut att killar kan sminka sig, men varför tjejsminka sig istället för att ta fram de minst lika vackra manliga dragen?

Svar:
Hej Bonden!

Tro vad du vill! Jag är utbildad Make up artist! Och temat i början på videon är Barbie salongen!  Och plastic ja som fan att du fattade rätt! En mjölkkanna till dig!! Make up artisten fick ett smink schema! OCH MAN följer ett schema men! DUkanske inte håller ett schema? när man springer runt och drar i spenorna på bondgårdar! Vad vet jag när jag lever i ett slott men massa barbies!





Mattiaz- Skandalen "Oh oh"


Så förbannat skönlåt , lyssnat på den endast två gånger och den har redan satt sig i huvudet. Videon är ju underbar också . Man blir så glad och taggad av att se på den , det är kul att se någon som bjuder på sig själv för en gångs skull och som bidrar med något eget. Visst, låten låter lite som en schlager låt det kan jag medge men den skön är den . Checka in den du också , för snart kommer den ändå att spelas överallt , det kan jag garantera!

Amelia

Diggar dig! Lyssna på som fan!  Love!!
Ja och remixer kommer det komma som du kan lyssna!
http://johnnyochblondie.blogg.se/

Mattiaz har gjort en cool musikvideo som jag tycker att ni alla ska kolla in.
Jag tycker iallafall att låten är jäkligt skön!! :)

SVAR: Johnnyochblondie


Puss vilken kille!

 


 

Är du vän med starcube på bilddagboken?

Svar:
Japp han kommer från mina hemtrakter och att vi är lika vi har stilen!




PS: Många vill dejta mig! ska nog se till att göra den "Den rätta för Skandalen" TV-program vad säger ni?

puss nu ska ja ut och leka med mina prinsessor och prinsar

 


 


Kommentarer
Postat av: Jackkie

Diggar din låt som fan! hoppas det kommer mer såna här bra låtar från dig :) hur grym som helst! En ny stjärna född :)

2009-11-05 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0