Städa och sjunga!

Sitter och lyssnar på min underbara låt! OH OH OH BABY!!
Är det inte så vi vill ha  det? Jag vill ha en pojkvän som kan ta mej på köksbordet! Alltså menar baka bullar!
Jag känner mig glad! Massa på G just nu!

Nu vill jag bara TA av mig kläderna och städa och fixa tills Mamma kommer hem!
Jag tycker att det är sjukt att alla bögar knullar runt!
JAG VILL INTE HA HIV aldrig i mitt liv! Never!


Min blogg är snurrig men bra!!!!!

Är jag kåt får jag fan runka! Det är kul att många snackar om vad jag har gjort tidigare i livet!
Jag står för allt! PUSS PUSS


Nu ska jag presentera en Modell kille som jag ska ta bilder med - HAHHA (SKATA) kRAX KRAX



Han är grymt snygg min smak Men han är min vän
Jag hämtar inte folk! jag har inte körkort!

Månadens Man


va säger ni? OH OH OH BABY!!!


03:18 - Mamma är hemma! jävla bruna neger!!! ¨
Imorgon ska jag med bli brun! SOLA ÄR ETT MÅSTE!


GIVE ME OH OH OH OH OH BABY !!!


lyssna ahhaahhahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0