Sponsor



 I Helgen ska jag och min kändis Mamma



Till våra sponsorer, Först ska vi åka till Västervik där vi ska träffa Smyckes designern OCH hämta mina sponsorkläder, Sedan ska vi till en nageldesigner!



På Lördag morgon ska vi till frisören på Björkbackens SPA och designa om våra hår! Känns skönt att inte bry sig om sitt frisör yrke,

SEDAN SKA VI TILL DOM UNDERBARA PÅ STUDIOMIX OCH TA NYA BILDER MED DOM NYA FRISYRERNA!

VILKEN underbar helg efter allt! Måste bara unna mig själv saker!
KRAM Mattiaz


Kommentarer
Postat av: Ingmar

Hej Mattix! Din blogg är så fartfylld och inspirerande. Du passar verkligen toppen som modell - killar ska ha lite kurvor tycker jag! Hoppas på att få se smakprov på modellbilderna snart!!!!!!!!!!!!!!



Din mamma är så så sensuell och verkar vara en belevad, moden och rolig kvinna. Kan inte hon starta blogg också?



Pusselikram



från



Ingmar

2009-10-30 @ 23:35:53
Postat av: Anonym

När får vi se bilder på nya frisyrerna och naglarna då :D?

2009-11-01 @ 13:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0