Mina sponsorer rullar in

 

För att få en bra kropp, Och inte känna sig tjock så har jag ett tips!
Storsäljaren! Super Slim bantningspiller 30 st. för 30 dagar
Vill du gå ner i vikt några kilo eller har du övervikts problem och är besviken på din sökning efter en effektiv viktminsknings produkt, så är idag din lyckodag.




Underbara människor finns det gott om!
Studiomix är mina fotografer och har tagit mina bilder för Bloggen.Hemsidan.Tidningar.Tv.M,M
Ett stort tack! Mer bilder kommer snart!



Min omtalande tattoo är gjord av Annastacia! 
Ett stort tack till alla tattoos du gjort på mig babty



Min klädstylist Lena som har gjort kläder åt kändisar! Designade den här tröjan till videon!!! Ilove

Kommentarer
Postat av: emma

vart kan man köpa tshirten???? GEEE MEJ :D

2009-11-07 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0