Man kan om man vill!



Jag vill dö som en legend vill inte vara en vanlig svenson!
 Om ja så ska bleka av allt hår så gör jag det!

Saknar mitt ex idag! Massa nu ska han flytta till Sthlm!
Vilka tider ja hade med han! För ett års sen idag så pratade vi 4 t i tele
och 2 dagar senare

Så va jag hemma hos han! full som en kastrull! och det var tider det! Folk i gayvärlden snackar! och att gå på mitt ex på en ute servering i somras när jag satt några bord ifrån!
Och säga att han är en knarkare bara för att han ta popers  en sexdrog! det va under bältet! och jag blir så förbannad! det har många gjort!
Men varför inte stå för det! Jag hade grymt bra sex med den killen!  Han är den bästa jag haft;)
 
Pratade med en kompis igår hur många man haft sex med:P Shit  va roligt!
Jag är oskuld som ni alla vet:) hahahah Det är livet att se snygga killar!

Modelljobb ska jag göra med,Tillsammans med en snygg kille! I spanien ska bilderna tas och bli deras reklam för en as stor gayklubb! 


Visst är killen grymt snygg!  

Och ser att folk får tag i roliga bilder från förr på mig känns ju tryggt;)
Hoppas ni inte får tag i filmerna!


HA DET BÄST
MVH Mattiaz

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Vem är det som är söt här? ;)

Klart jag ska poppa den, kan vara snäll och lägga upp den på bloggen också. ^^



Hur mår du annars då sötnos?

Puss puss!

2009-10-18 @ 02:51:42
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0