ETT ÅR OCH KÄRLEKEN FÖRÄNDRAS!

 
 
Ett år har gått snabbt,Tänk hur allt kan förändras?
Önskar att man stod där i kylan ute för ett år sen,
Skulle börja som Skådespelare på Tomteland,
Och allt jag önskade som jag har idag, Var bara några månader tills jag skulle nå, Det är inte att jag känner mig olycklig för det,
Det är att för ett år sen var det här framtiden,  Framtiden skulle bli att jag blev  mer blondare och bli märkt med Barbie för alltid! Och att jag gjorde mina läppar fylligare
Vart är jag på väg? Kan nån säga det? Jag har gjort så mycket fel i livet! Att jag blev tillsammans med Martin från Mora? Hur fan kunde jag! Ta mitt Ex Ragg? Förstår ni`?
 
Robin och jag för några år sen;)

3 Minuter har gått? Och vad är det jag vill säga med detta blogg inlägg!
Att man måste ta vara på det man har innan allt är försent! Jag älskade dig Henrik! Mer jag har älskat någon annan i mitt liv! Och kommer aldrig ge mitt hjärta den smärta som jag gjorde!
När jobbet på Tomteland var slut kom han och hämtade mig. Var världens lyckligaste att ha han vid min sida!
Att sagan skulle sluta i Februari var det jag inte ville se inte han heller!
Glömmer aldrig! Bråket i din hall så många tårar har jag aldrig sett en man gråta! Jag åkte hem efter det!
Väskan vägde bly med du hjälpte mig och jag åkte mot Småland, Och det var saknaden som fick mej att bli sjuk i huvdet!
Ville provosera fram allt! Ville bli hatad istället för att få din kärlek! Det är inte klokt hur allt förändras på en natt!
 
Du är underbar och hoppas att du finner den rätta!
 

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0