Stockholm igen:)



Inatt fick jag ett infall satt mig i bilen mot sthlm,
Började morgonen kl 05:00 med att spå oss hemma hos ett medium

Det är bra att man kan se hur livet går och hur allt är Nathalie och jag lever tillsammans 24/7
Man kan tro att vi är gifta ;) Älskar dig vännen
Var roligt att träffa familjen ett tag men nu är jag tillbaka i sthlm.

Igår var jag med i ett radioprogram och det var super roligt;)
Vilka underbara killar :) Jag tänker på MR P hela tiden inte klokt att jag fastnade för den personen,
Ni kommer snart få veta hur allt gick till när jag träffade han för det kommer att synas på TV i mitten av december, Kan ju säga att han har slagit alla raggningsrepliker m,m man kan göra
Har inte sovit nått på hela natten så är ganska trött just nu :( Men så här är det att leva!

Inte lätt att ligga på topp,


PUSSAR Mattiaz <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du när du är i stockholm?



varför bodde du i göteborg en gång i tiden? :)

2009-11-21 @ 17:29:29
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag har svarat på ditt mail nu om "hyra dig" :)

2009-11-21 @ 17:56:32
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0