Över 100 Mail - ÄLSKAR ALLA MINA LÄSARE <3

Hej

Nu har jag fått över 100 mail från alla er som vill dejta mig.
Skicka in mer. GAH NI ÄR SÅ UNDERBARA, En sak som gjorde min kväll var det här jag fick på min Mail


Maria:
Hej! Jag ville bara säga tack :) TACK, TACK TACK!
Jag gjorde min uppkörning idag och jag va SJUKT nervös i morse, så slog jag på din låt -> Skandalen. Lyssnade på den om och om igen. Jag riktigt taggade upp mig för det är verkligen en uppiggande låt. Så tack vare dig och din låt så fixade jag mitt körkort! Så jävla bra! ;D Puss och kram på dig!


Vad glad jag blir att du klarade körkortet! GRATTIS!!
Bra att jag kunde hjälpa dig att inte vara så nervös 
Jag vill kunna hjälpa alla hihihihi
Vill att ni ska bli glada och leva livet;)
Maria, jag är så glad för din skull!!!!!!!!

 PUSS FRÅN

 Mattiaz


Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är grymm, det är du :D

Fan, jag vill ju också dejta dej!

2009-11-12 @ 01:45:10
URL: http://starface.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Fan va söt du är som la upp mitt mail :) Men jag är helt seriös, jag var så jääävla nervös i morse och jag satt och skakade, sen slog jag på din låt. Då försvann allt och jag bara blåste ut all nervositet i luften och allt gick hur bra som helst :) TACK <3

2009-11-12 @ 02:33:18
Postat av: [email protected]

BTW! Satt till och med och nynnade melodin på låten under körningen ^^ Haha

2009-11-12 @ 02:34:49
Postat av: Fanny

Lite coolt att du kan hjälpa folk att dämpa nervositeten med hjälp av din låt xD

2009-11-12 @ 09:30:47
URL: http://ifanny.blogg.se/
Postat av: Bella Manson

Du verkar va så himla skön person o så ödmjuk =)

2009-11-12 @ 11:16:38
URL: http://bellamanson.blogg.se/
Postat av: Luffi

vill du hjälpa mig få mer läsare!? Kram luffi

2009-11-12 @ 11:36:28
URL: http://www.luffi.se
Postat av: samanta

kan jag få dit telefon numer på min msn?

2009-11-15 @ 13:33:13
Postat av: samanta

man msn är:[email protected]

2009-11-15 @ 13:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0