Nu är jag hemma igen!


Nu kom jag precis hem från stan och träffat massa fans som jag tagit bilder med och så kom det fram en kille som gav mig en kyss! Killen verkligen bara stannar till och säger "får jag ge dig en kyss" jag blev så paff så ja bara "aaaah" okej!  så sa det pang bara!

Vi kom så sent till stan så allt blev bara till att vi gick runt bland barer och klubbar och jag är allmänt nykter.

Kommer upp lite bilder imorgon :)

Imorgon skall jag ut i Stockholm och shoppa inför "The voice" grejen så jag ser snygg ut =) sen skall jag en sväng förbi mitt ex och sätta på honom riktigt ordentligt! Fortsätt skicka in videos och kommentera om det är någon som vill ha en hälsning i tvprogrammet!

puss ochkram godnatt!

Kommentarer
Postat av: ya know who

omg din blogg ägerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2009-11-08 @ 09:35:47
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas allt är bra en söndags morgon som denna! Tänkte bara säga att din blogg är jätte mysig. Du verkar vara en jordnära men spontan och lite galen kille (inget illa menat). Keep up the good work!



MVH / Emelie

2009-11-08 @ 10:37:37
URL: http://embasaur.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahah du är ju för goooe!

2009-11-08 @ 12:12:47
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-11-08 @ 13:57:29
URL: http://isabbell.blogg.se/
Postat av: erica

jag vill lätt ha en hälsning, ;) (L)

2009-11-08 @ 14:11:47
URL: http://ericafreij.blogg.se/
Postat av: Felicia

heej! snygg blogg! super bra låt den ska vi ha på vårat disco den 13november... Vill ha en hälsning för jag är sjuk...:( kollade på ullared mee



Hejdå! p.s en hälsing!!

2009-11-08 @ 17:30:06
Postat av: M-L

Tycker det är jättebra att du är dig själv! Min dotter som fyllt 15 försöker hålla sin egen stil och vara sig själv men det är inte lätt i detta samhället! Vi har skrivit och kommenterat bägge två och har antagligen samma ip-nummer. Kram på dig!!

2009-11-08 @ 21:47:58
Postat av: Hanna

Hej ! de är bara såå häftigt att någon från ingenstans och göra total suce och har blivit såå vad ska man säga känd eller vad kan man säga haahaa ;D ? Men i alla fall du är verkar hela tiden vara dig själv och de är något jag försökt uppnå på min Blogg men inte fått så mycket uppmärksam het jag vill ha men jaja man får forsätta för att de är kul så klart och de är ju huvudsaken eller hur ;P Men nog om mig ha de toppen



STORA kramar Hanna



Besök gärna min blogg ha de toppen ;P

www.ensomhanna.blogg.se

2009-11-08 @ 22:12:57
URL: http://ensomhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0