Jag svarar:

Hejsan mina gull!


Har suttit och svarat på era frågor. Försöker att svara på alla som kommer in.

Det är så kul, så fråga på! :D Puss och kram

 


Roza frågar:

Tror jag stod brevid dig i liseberg vid stora scenen om du jobbade där :) Du är grym & ta ingen skit :D

Jag jobbade där sommaren 2008 i butiken Magasinet. Jobbade vid Scenen när Lotta hade allsång också :) Tack så mycket! Jag tar ingen skit! Puss :*


Josefin frågar:

Haha, fan va skön du är :D Du borde uppdatera med lite smink tips, jag har några bilder på dig på mig dator från en kompis som känner dig (jag är ingen stalker, bara en tillfällighet) hur som helst så är du jätte duktig på att sminka :D Du kan få bilderna sen om du vill (fast du kanske har dom) ;) haha, GO GO!

Åh va glad jag blir! Undra när dom bilderna är tagna? Haha! Skulle vara jättekul att se dom :) Maila gärna till: [email protected] Puss!


Ahnna frågar:

Mattiaz, jag och min vän måste vara dina största fans. Och folk omkring oss blir galna, vi spelar alltså din låt 24/7 och då vill jag tillägga att vi 23 resp 24 och bor i göteborg och är helt normala, men så fort din låt kommer på så blir vi som 14 igen och det syns kanske på våra sista videobloggar fårn ullared då vi stod och dansade på parkeringen till din låt..=) Jag ska åka magaluf reunion kryssning i helgen fårn stocholm och jag ska önska din låt HEEELA tiden..haha du rockar.. bli inte någon bloggfajter nu bara, var så där gullig och rolig pleaseeee.. (för oss utan liv..hahah)

Gå gärna in och kolla på videon på http://calyptus.blogg.se eller på min blogg. Ciaaaa




NI ÄR SÅ JÄVLA SKÖNA! Önskar jag satt i bilen med er och poppade! Kanske en dans tillsammans?  Lovar att jag inte ska bli en bloggfajter. Massor av pussar och kramar till er! Rock on! OH OH OH!


BRUNETTBELLA frågar:

Asså Mattiaz, du är helt jäkla amazing! helt underbar och VAD KUL att äntligen se en bloggare/tvkändis som är glad,snäll, trevlig och bara helt underbar.Såg dig på The Voice, du lyste upp min morgon! Min sambo och jag satt och tittade, han hälsar förtesten ;) Han tycker du är hur bra som helst! Jag och mina chihuahuaprinsessor sitter just nu och läser din blogg ;P Hoppas din kväll på konserten var underbar!! Fortsätt vara den du är!! Stora kramar Bella

Ni är för söta! Hälsa sambon puss puss! Era ord lyser upp min morgon :D  Pussa hundarna från mig också! Ha en grymt bra dag! Puss!


Marre frågar:

hahah jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg pauls min ju närmare du kom med läppglanset

Haha! Ja, men snyggt blev det! Paul verkade trivas med glanset eftersom han gick runt med det resten av sändningen ;D


Anonym frågar:

jag älskar tacos!
Gillar du det?

Hihi, Det  är smarrigt!


Malin frågar:
Är det i Karlstad ni spelar in videon? Min klasskompis är med i din video, men tror aldrig jag frågat honom om den utspelar sig i KD! Och vem är killen som sjunger i några sekunder i videon? Känner igen honom, och om den utspelar sig i Karlstad och han är härifrån så kanske det är därför, men vill veta :)

Måste påpeka att du är riktigt skön, fortsätt i den stilen :)

Den är inspelad i Karlstad, Det är min lillebror som rappar. Han bor inte i Karlstad, men du kanske såg honom där under inspelningen? Puss och kram!


Ina frågar:

Hej!! :-)

jag hittade just nu fram till din blogg, öch GUD va du är skööön!!
Från och med nu är du min favorit bloggare, du toppar min blogglista!
MYCKET bättre än KISSIE, Amir, Dessie,Kenza, Blondinbella you name it!

Fortsätt så, så kommer du toppa alla blogg listor! :) kraam

Tack jag vill inte vara bättre en någon, men vad glad jag blir! Massa PUSSAR!


Anonym frågar:

Om man ser dig på stan, får man säga hej och kanske få ta kort med dig (a) elr tycker du de är jobbibgt ? :o

Klart man får säga hej och ta kort med mig! Det är bara kul! Ses på stan! Puss :*


Sara frågar:

Jag måste fråga en sak! :)
Har du varit i Göteborg och festat på ett gayställe som heter Gretas, för kankse två-tre år sedan. Iklädd något grönt (avslöjande) och vita byxor tror jag (?).
Jäätteglad blir jag för svar. Jag håller på att dö, för jag känner igen dig så mycket! :D

Jag har bott i GBG tidigare, och det var mig du såg, var typ lite stammis där :P Clubben är den bästa i GBG! Puss!


Cissi frågar:
vad är ditt bästa tips till att få så ljust blont hår som du?
har själv blekt håret (hos frisör) och får det inte så ljust som ditt. jag använder silvershampoo.
Jag är väldigt mörk naturligt, så det kanske inte är så mycket att göra.
ville bara fråga :) (önskan är ju att få så ljust som du har)

en annan fråga
kommer du fortsätta med musiken?

Jag har blekt mig i många år och använder mycket silvershampoo. Gå till Frisören och be dom lägga i en nyansering. Svårt att avgöra om jag inte ser tyvärr.
Kommer absolut fortsätta med musiken, det är superskoj! Lycka till nu! Puss!


Angelicka frågar:

det står att du är "tv-kändis", har jag missat något?vilket/vilka program är du med i/har du varit med i??Menar inget illa, undrar bara vad jag missat :) härlig är du iaf!!! =)

Jag är med i TV serien Ullared på Kanal 5. I måndags var jag även med i "Vakna med the voice". Tack ;) Puss puss!



Kommentarer
Postat av: Julia :)

Du svarade inte på min fråga... :(



Puss på vår idol iaf! :D :*

2009-11-11 @ 12:46:09
URL: http://www.fransa.devote.se
Postat av: bitte

Fan jag älskar dig du är min idol hahaha.

Postat av: Ida

Hej :) Upptäckte precis din blogg, känner såklart igen dig från Ullared serien. Jag jobbar själv på gekås kosmetika avdelning (dock inte när du var där i somras), ville bara fråga vad du tyckte om gekås. Kul o veta. bara massa billigt skräp eller var det något att ha? kram :)

2009-11-11 @ 13:12:09
URL: http://myblueworld.blogg.se/
Postat av: YaHiida

Du är lätt min idol. Förgyller vardagen lite sådär. Hittade din blogg igår och plöjde genom den (blev även tvungen att kolla ullared bara för att du var med, jag som bojkottar sådana program).

Men du är skithärlig. Jag vill oxå ha din energi.



Du skulle inte kunna visa lite vad du gör som make up artist? Visa något du har gjort, är sjukt nyfiken.



Puss

2009-11-11 @ 13:13:14
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: sabina

Ser att du har en ny header! Riktigt läcker måste jag säga ;) Ha en superbra dag! Puss :* <3

2009-11-11 @ 13:21:45
URL: http://sabinaswe.blogg.se/
Postat av: Emma!

DU ÄR GRYM! keep on the good work baby. Man blir glad av dig och du gör min dag! /Emma

2009-11-11 @ 13:24:20
URL: http://lucylovehole.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2009-11-11 @ 13:35:14
Postat av: jessica

Hej!

asså de e du mattias som bodde i oskarshamn när du va liten va å gick på kikeboskolan? :P Jag gick där å du å min kompis Ida johansson frågade chans på varann hela tiden, haha.

De måste vara du :P

2009-11-11 @ 13:39:13
Postat av: Louise

Har en FRÅGA: eller aa, två frågor:

Vad tycker du om Göteborg?

Vad tycker din mamma om hela din framgång?



Du är bäst och verkar ha en underbar personlighet! Fortsätt med det och var som du är,



följ inte med farbrorn med godis in i träsket!

2009-11-11 @ 13:41:17
URL: http://louisemurray.blogg.se/
Postat av: jjossssie!

kolla in mitt inlägg jag skrev om dig mattiaz!

du är bäst! pusss på dig!

2009-11-11 @ 13:53:42
URL: http://jjosssie.blogg.se/
Postat av: Yazze

Först måste jag bara säga att jag bara älskar dig :D Och sen så va jag tvungen att kolla en sak och din blogg är värd 16 199 kr :P Kolla själv på bloggvarde.se :) Föresten när blir den kommande serien isf som du kanske skulle va med i ?

Ha de bra! Ta hand om dig!

2009-11-11 @ 13:57:52
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/
Postat av: jocke

Tjabba! Det var en härlig blogg du!

2009-11-11 @ 14:02:28
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Rebeeccaa

hejhej !

du vart kan man köpa din låt ?

jag hittar den ingenstans :)

pusspuss

2009-11-11 @ 14:03:30
URL: http://rebeccahonner.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej Mattiaz =) hoppas allt är bra :) va det roligt att vara med å ullared ;) jag digga dig direkt ;) puss

2009-11-11 @ 14:18:27
URL: http://jennie88.blogg.se/
Postat av: tobys.se

Du är så söet :D

2009-11-11 @ 14:19:03
URL: http://tobys.se
Postat av: Michan

Riktigt fin blogg =)

2009-11-11 @ 14:19:08
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Frida Stigevik

hahaha, cooling! :D

2009-11-11 @ 14:26:45
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

du svarar aldrig på mina frågor :(

2009-11-11 @ 14:42:54
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Sanela

ÅÅÅH DU ÄR SJUKT COOL! ÄLSKAR DIN STIL.. FORTSÄTT DITT RACE

KRAM FRÅN GÖTEBORG!

2009-11-11 @ 14:43:35
URL: http://caanaz.blogg.se/
Postat av: BLONDIBARBIE- one name one legend

Hihi , du är så gullig skaruh veta :)

Och jaa , du sminkar skiiit bra :) lägg ut smink tipps så skulle jag bli skiiit glad :P



alltså lycka till verkligen :)

puuuusss

2009-11-11 @ 14:52:49
URL: http://blondiiie.blogg.se/
Postat av: KristinJohanne

haha, du må være en av de mest utrolige personene jeg har sett! Tror aldri jeg har sett en så kul person som deg! Håper personligheten din er lik!

2009-11-11 @ 14:55:48
URL: http://www.kristinj.blogg.no
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag kanske kan adda dej på msn?

eller skriva ett mail?

tänkte att det blir lite lättare för dig å hålla koll eftersom det blir en hel del komentarer på din blogg:)



självklart finns du bland mina favoriter eftersom jag diggar dig stenhårt!!

en dag me dig skulle va grymt skoj massa skratt å flams det e så det ska va :D

pussar å kramar

2009-11-11 @ 15:03:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

anna är på min mammas jobb

2009-11-11 @ 15:27:13
Postat av: samanta

jag kan din låt utantill! anna är på min mammas jobb och jag har trefat hene :)

när gör ni mer oh oh oh mysik? <3 älskar er från samanta 10 år e jag

2009-11-11 @ 15:33:05
Postat av: lollo

Hejsan! jag måste bara säga att du är så underbar.. jag gillar dig verkligen skarpt! ojoj, jag älskar verkligen din låt också! helt underbar!

men jag tänkte bara fråga, hur gammal är du? och din lillebror (för det var väl han som rappade i din video) ? Ha det bra sweetie, keep up the good work, we all love you! pussar!

2009-11-11 @ 15:55:20
Postat av: Jannicka

Hej! :D . jag undrar vad din lillebror heter som rappar, och hur gammal är han? ;D , han är väääääldigt heeet ... och vart bor han? :D . vore tacksam för svar för jag är väääldigt nyfiiken, din blogg äger! och jag är glad att du är en sånn bra människa som bara kör din grej och inte provocerar som alla andra >< .

2009-11-11 @ 16:41:43
Postat av: sofie :)

höhö , asså jag tycker du är helt otroligt bra (a)

läste din blogg för första gången nu och du är redan en toppfem :$

ska följa din blogg frånochmed nu :)

härlig kille ;$

pussspusss från ditt fan i sveriges vackraste stad , göteborg (a)

2009-11-11 @ 16:54:28
URL: http://sofiecesarino.blogg.se/
Postat av: roger

hej mattiaz är en bi kille som tycker du e så sjukt söt vill värkligen komma i mer kontakt med dig så snälllllllllaaaaaa hör av dig har du msn adda mej [email protected] men smsa mej gärna 0733977021 jag sak klippa mej på lördag och sak ah det som dig men vill ah det bra kan du komma ner och klippa mej???

2009-11-12 @ 21:05:09
Postat av: samanta

kan jag få dit lelefån numer

2009-11-13 @ 19:00:17
Postat av: samanta

hur gamal är du?har anna och ella fylt leparna?

2009-11-14 @ 08:06:15
Postat av: samanta

hur gamal är du?har anna och ella fylt leparna?

2009-11-14 @ 08:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0