Heeej alla läsare


Hoppas att ni mår bra? Själv vaknade jag nyss och känner mig stressad, Så mycket nu på schemat. och saker som inte ens ger mig nått nu, Igår var jag på möte and livet och vad jag gör om 5 år,

Det är inte lätt när man har så mycket man vill och kan,
Imorgon ska jag jobba lite kommer kännas roligt,
Nu längtar jag bara tills den 14 December när programet kommer ut, Hey Sverige här kommer jag ;)


På julen ska det vara stressigt, Men fy fabian! Den här julen kommer jag inte alls tycka om. Ska fira den utan min familj och det känns konsigt. Men efter julafton ska jag äntligen träffa
Mr P



Puss skriver mer senare ;)


Kommentarer
Postat av: samanta

anna har namsdag den 9 desemder hallsa anna

2009-12-09 @ 08:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0